Amedspor Bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde



TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün onayıyla Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Kulüp bayrağı iki gün boyunca köprüde kalacak.

Amedspor tarafından bayrak asma için yapılan izin başvurusu sonucunda, İstanbul Boğazı'ndaki köprülerden birine asılması talebine olumlu yanıt verildiği belirtildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen yazıda, kulübün Süper Lig'e yükselmesini kutlamak amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılmasının uygun bulunduğu belirtildi.

Yazıda, Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte kulüp bayrağının iki gün süreyle köprüde asılı kalabileceği kaydedildi. Ayrıca bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli, asılma ve sökülme süreçlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şartı getirildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüye asıldı





Gazeta
Daha yeni Daha eski